Over

hét nieuwe evenement voor elke bewuste vrouw met persoonlijkheid en gevoel voor smaak.

Na de succesvolle voorgaande edities:

  • 1ste editie (november 2014, Utrecht)
  • 2de editie (Juni 2015, Amsterdam)

zal de volgende editie van She’s Got Style plaatsvinden in september 2016 in wederom Amsterdam.

Thema’s van de voorbije editie:

‘Lifestyle’ als rode draad

De beurs werd geconcentreerd rond 5 grote thema’s (cirkels):

1. Mode, juwelen, restyling, make-up, haartooi, fotoshoots enz.

2. Culinair, kookdemonstraties, eet – en drankproeverijen, producten en workshops

3. Huis- en tuindecoratie

4. Gezondheid en Wellness

5. Sport en ontspanning

Samenwerkingen ‘op maat’ met een aantal externe partners kunnen speciale activiteiten zoals nocturnes en andere specials mogelijk maken.

She’s got Style biedt actieve vrouwen een uitgebreid pakket aan informatie en activiteiten. Ludieke activiteiten, pure verwennerij en leerrijke momenten wisselen elkaar af en maken dit evenement zo bijzonder. De bezoeker kan actief deelnemen aan workshops, de ogen uitkijken bij modedefilés en remodelingsessies, deelnemen aan debatten en zwijmelen over ‘me-time’ en droombestemmingen.

Centraal op She’s got Style staan typische vrouwelijke producten uit het betaalbare luxesegment. Met de nadruk op persoonlijkheid en verleiding, willen we de bezoekers vooral inspiratie geven om zich verder te ontwikkelen, hun kennis te verrijken en verder open te bloeien.

She’s got Style zet vrouwelijke ontwerpers in de spotlights en ook tijdens de interviews en debatten zijn vrouwen aan het woord.

Uit de bezoekersenquêtes 2014 kwamen aan het licht dat “visuele“ activiteiten enorm geprezen werden: modedéfilés, restylingsessies, fotoshoots, workshops met demonstraties van massagetechnieken, kookdemonstraties, proeverijen, bloemschikken, tafeldekken, nagelstudios, enz.

1Verder vroeg de bezoekster naar meer interactiviteit tussen exposanten en publiek zoals: workshops op de standen, demonstraties, staaltjes of geschenkjes, en … mogelijkheid tot aankopen ! In tegenstelling tot wat eerder het geval was, zal men voor de komende edities wel kunnen verkopen.

Promotie

2 She’s Got Style werd ruim in de kijker geplaatst door allerhande geschreven en audiovisuele media. Naast advertenties, TV spotjes en bus en tramreclame, kon men ook ter plaatse rekenen op live-verslaggeving door verschillende tv-programma’s (Rode loper, ATV, Sterren en Kometen, Jet live TV).

In 2015 zal het niet anders zijn. Het is tevens de bedoeling om nog intensere en globalere media-akkoorden te genereren met pers en TV.

Decoratie

Spontaan ontvingen wij felicitaties van verschillende bezoekers voor de bijzonder geslaagde decoratie van de beurs met zorg voor smaak en afwerking. In 2006 trekken we de lijn door. De algemene beursdecoratie zal doorvloeien in onze op maat gebouwde standen.

Meerwaarde voor exposanten

  • TV opnames : tijdens het evenement was er een interne cameraploeg aan het werk die, naast de algemene verslaggeving van het evenement (gala-avond, fotoshoots, modedéfilés, restylingsessies, workshops en debatten, enz) ook bepaalde exposanten gefilmd en geïnterviewd heeft over hun activiteiten en specifieke knowhow. Deze beelden worden op de website van She’s Got Style geplaatst en zijn een uitstekende promotievorm (de interviews werden door Anja Daems vakkundig verzorgd).
  • E-marketing : de gegevens van de beurs en de internetbezoekers worden in een centrale database ingevoerd zodat elke exposant er gebruik kan van maken voor toekomstige marketingactiviteiten. Selecties per taal, woonplaats en interessesferen bieden elke exposant de mogelijkheid om zelf “one to one” e-marketing-acties te verzorgen.