Waarom deelnemen?

U wilt uw naamsbekendheid verhogen, of een nieuw product introduceren, uw imago onderhouden, uw bestaande klanten ontmoeten of nieuwe klanten leren kennen, uw distributiecircuit laten genieten van de ingewonnen informatie, nieuwe collecties voorstellen, uw beste relaties op een evenement zonder weerga uitnodigen, dan is She’s got style voor u de ideale gelegenheid!

She’s got style is een totaal evenement met diverse facetten dat u de mogelijkheid biedt om u gevoelig te onderscheiden voor uw toekomstige commerciële of publiciteitsacties bij zowel uw voorverkopers als bij de eindconsument.

1.Tentoonstellingsgedeelte : met ‘sleutel op de deur’ standen voor de firma’s die actief zijn in de diverse sectoren. De bedoeling is hen de kans te geven om de promotie te kunnen doen voor hun producten of diensten in een ‘gemoedelijke ambiance’, mogelijks met stalen of brochures en/of een lijst met verkooppunten. De exposanten mogen echter de tentoongestelde goederen niet ter plaatse verkopen.

De exposanten die het zouden wensen, en voor zover zij daar de ruimte voor zouden hebben, kunnen op hun stand mode défilés organiseren of productdemonstraties uitvoeren.
Elke exposant krijgt bovendien de gelegenheid om zijn producten te presenteren ter gelegenheid van de catwalks die meerdere keren per dag plaatsvinden gedurende de ganse periode van het evenement.

2. Animatiegedeelte : het publiek heeft eindelijk de mogelijkheid om défilés te zien welke tot dan toe enkel gereserveerd waren voor professionelen, namelijk mode défilés, lingerie défilés, badpak défilés en andere. Deze défilés zijn exclusief voorbehouden voor de producten van de exposanten van She’s got style.

3. Exclusief evenement gedeelte: tijdens de VIP avond en de Gala avond, alterneren de défilés met allerhande animaties en prijsoverhandigingen.

4. Learning gedeelte : verscheidene workshops rond ‘hot topics’ die op het evenement worden tentoongesteld, worden behandeld naast andere onderwerpen welke door de doelgroep begeerd worden. Deze workshops gaan specifiek over vrouwelijke thema’s zoals gezondheid, esthetiek, relooking, dynamisme op z’n vrouwelijk (met de vrouw als ondernemer, sportvrouw, artieste, moeder, echtgenote,…) en, niet te vergeten, de wellness afspraken (thalasssotherapie, slow-food,.. .)

5. ‘Jonge createurs’ gedeelte : moet het mogelijk maken om nieuw vrouwelijk talent in diverse disciplines te leren kennen.

6. Verenigingen voor vrouwen: dit gedeelte bestaat uit verenigingen die workshops organiseren om de consumente te informeren over specifieke thema’s.